30 Temmuz 2014 Çarşamba

Neden böyle bir yayın oluşturma kararı verdik ve nasıl bir zorunluluk?!!

Sekiz yıldır Bulunmaz Tiyatro'daki etkin ve yetkin görevlerini sürdüren Mesut Alptekin, 29 Temmuz 2014 Salı günü bana bir e-posta atıp, şunu söyledi: "Aslında, 'coskunbuktelgercegi' diye bir blog açabilirsin!..."

Bu kadar kısa ve net konuşan Mesut Alptekin'in düşüncesini, niçin ben düşünememiştim?... Buna yanıt vermek zor... Ben, yanıtlarla uğraşmak yerine, bu somut ve yakıcı saptamaya dört elle sarılarak, bu düşüncenin dillendirilmesinin üzerinden gün geçmeden, bu düşünceyi uyguladım...

Türkiye edebiyatına ve tiyatrosuna büyük zarar veren Coşkun Büktel'in barbarca ve vandalca saldırılarına, göz yumup, yardım - yataklık ettiğim için suçluyum... Suçumu, azıcık bile olsa tersine çevirme şansı verilirse, emekçi halka, sosyal devlete, tüyü bitmemiş yetime teşekkür edeceğim!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

***

COŞKUN BÜKTEL'i öğrenmek için tıklayınız: COŞKUN BÜKTEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder